Personel Masraf Takip |
Personel Harcama Takip Programı Yönetmen, Genel Müdür, Müdür gibi yetkili kişilere veya bölümlerde çalışan personele tanınan harcama limitlerinin takip edilmesini sağlamak için geliştirilmiş bir programdır.
Özellikler
Programda her personelin dönemsel limit
tanımlamaları yapılabildiği gibi, limiti aşıp aşmadığı, bu aşamaların onaylanması
veya bir sonraki döneme aktarımı gibi kontroller yapılabilmektedir.
İşe yeni girişlerde veya personelin kategori
değişimi terfiye bağlı olarak yapılabilmekte ve limitler terfi tarihine göre hesaplanabilmektedir.
Her yeni yıl için otomatik olarak yeni dönemler oluşturulabildiği gibi, eski yıllara ait dosyalara ilişkin, izleme ve raporlama amaçlı çalışma imkanı sunulmaktadır.
Platformlar
Windows 95 / 98 / NT 4.0
Access 97
Visual Basic 5.0